Marotta: "Suporterilor pesimisti le cer doar putina rabdare"

Directorul general al lui Juventus, Giuseppe Marotta, a explicat deciziile luate in campania de mercato din aceasta vara

Articol scris de pinturicchio
Sep 2nd, 2010

Giuseppe Marotta, directorul general al lui Juventus

Giuseppe Marotta a analizat campania de mercato a lui Juventus

La o zi dupa incheierea oficiala a campaniei de transferuri, directorul general al lui Juventus, Giuseppe Marotta, a discutat despre strategia abordata de bianconeri de-a lungul acestei veri, intr-un amplu interviu acordat cotidianului “La Stampa”:

Marotta, campania de mercato a lui Juve a adus numeroase schimbari, dar fara a veni un nume cu adevarat mare. Ce a lipsit ?
“Nu sunt de acord cu cei care spun ca acestei echipe ii lipseste calitatea. Nici cu cei care spun ca transferurile au fost efectuate doar din punctul de vedere al cantitatii. Cand ai la dispozitie un buget consistent si il poti destina exclusiv catre doi sau trei jucatori, ti se ofera o panorama mult mai ampla asupra perspectivelor, dar noi a trebuit sa schimbam aproape jumatate din lot si am facut acest lucru pastrand in acelasi timp abordarea care ne-a fost mandatata de societate. Meritam o suficienta ampla.”

Atunci Galliani ce merita pentru ca i-a adus pe Ibra si Robinho?
“Ibrahimovic este o lovitura extraordinara, in afara oricarei strategii previzibile si inteleg ca face totul din jur sa para mult mai putin important. Insa el avea un salariu de 12 milioane la Barcelona si nu cred ca venea la noi pe mai putin: Juventus nu isi permite sa plateasca un astfel de salariu si in plus acest lucru ar crea un dezechilibru in vestiar.”

In ce sens?
“In sensul ca jucatorii nu ar fi in niciun caz multumiti sa castige un sfert din cat primeste un coleg al lor. Doar Maradona isi putea permite un astfel de tratament la Napoli deoarece el castiga meciurile de unul singur. Acestea fiind spuse, felicitari celor de la Milan.”

Ati fi apreciat un astfel de gest din partea proprietatii, precum cel facut de Berlusconi?
“Fotbalul italian se pregateste serios de introducerea “fair play-ului” financiar cerut de presedintele Platini. Este o problema etica si Juventus intentioneasa sa urmeze aceasta abordare care pe termen lung va da rezultate.”

Dar suporterii l-ar fi preferat pe Dzeko in locul “fair play-ului” financiar..
“Dzeko este marele meu regret. Reprezenta o investitie in concordanta cu politica noastra, insa Hoeness a fost de neclintit. De fapt cei doi Hoeness…Am banuiala ca pe viitor bosniacul va ajunge la Bayern.”

Borriello este un alt regret ?
“Nu, deoarece el nu figura in planurile noastre inca de la inceput. A devenit o oportunitate in fata careia am fost dispusi sa discutam, dar jucatorul nu a acceptat sa vina sub forma de imprumut, deoarece a spus ca s-a saturat sa tot schimbe echipe. Dorea sa fie achizitionat in totalitate, moment in care pentru noi discursul s-a incheiat.”

Si datorita faptului ca el a dorit sa mearga la Roma ?
“In realitate atat jucatorul cat si impresarul sau mi-au spus ca ar fi preferat pe Juve. Dar noi l-am fi adus doar sub forma de imprumut.”

Multi jucatori au refuzat in aceasta vara echipa. Incepe Juventus sa isi piarda atractia ?
“Burdisso era legat de Roma deoarece se simtea bine si acolo traieste familia lui. Pentru Di Natale nu am accelerat noi: sa spunem ca in momentul in care ne apropiam de Di Natale, presedintele De Laurentiis s-a decis sa il lase pe Quagliarella sub forma de imprumut la noi.”

Rate, facturi, imprumuturi. Ce fel de mercato a fost acesta ?
“Va imaginati cat ar fi costat sa ii cumparam definitiv pe toti cei 11 jucatori ?”

Insa vara viitoare Juventus va trebuie sa plateasca multe zeci de milioane pentru a-i pastra la Torino astfel ca va avea si mai putini bani pentru alte transferuri..
“In primul rand nu va mai trebuie sa refacem in totalitate echipa: putem sa cumparam maxim 3 sau 4 jucatori. In al doilea rand ne bazam pe banii care vor veni din Champions League si care in acest an ne-au lipsit. In al treilea rand nu ne obliga nimeni sa ii pastram la finalul imprumutului.”

Dar nu aveti deja fixate cifrele?
“Avem trei jucatori, Quagliarella, Pepe si Motta, al carui imprumut a costat destul de mult si care chiar daca vor avea un sezon discret, nu spun obligatoriu bun, tot va fi in avantajul nostru sa ii pastram. In orice caz sunt sigur ca se vor descurca bine, atat la Juventus cat si la nationala.”

Daca nu veti obtine calificarea in Champions va fi o tragedie economica mult mai mare decat cea de anul acesta..
“Champions League este obiectivul nostru. Dar repet, nu va trebui sa refacem o echipa intreaga. Intre timp am redus substantial salariile, prin cedarea unor jucatori care au dat mult pentru Juventus, dar care aveau salarii intre 3 si 4,5 milioane pe an. Printre acestia s-a numarat si Diego.”

Diego care a inscris de la primul meci cu Wolfsburg. Nu merita inca o sansa ?
“Primea 4 milioane si desi este un jucator bun, consider ca nu este unul decisiv.”

Aquilani este transferul de care sunteti cel mai multumit ?
“A fost o negociere simpla. Dar cel mai bucuros sunt de venirea lui Bonucci in schimbul unei sume care poate parea ridicata, dar care in realitate s-a redus in urma introducerii in tratative a jucatorilor Almiron si Criscito.”

Alte sume mari: Martinez la 12 milioane nu este scump?
“Lazio oferea 15. In plus nimeni nu se gandeste ca a trebuit sa ne miscam mult mai repede fata de celelalte echipe si sa ii punem la dispozitie lui Del Neri o echipa inca de la inceputul lunii iulie, altfel in Europa League am fi jucat cu Primavera. Am depasit numeroase dificultati, a trebuit sa rezolvam situatia multor jucatori care nu mai intrau in vederile noastre deoarece aveau salarii mari si un randament in scadere. In final am reusit sa obtinem ceea ce ne-am dorit.”

Chiar daca nu ati adus un atacant ca alternativa lui Amauri, iar fundasul central transferat in ultimul moment este Rinaudo?
“O campanie de mercato depinde de posibilitatile si perspectivele oferite de buget. Noi am refacut echipa lui Juventus, am adus tineri talentati, actionand in linie cu standardele impuse de societate. Suporterilor pesimisti le cer doar putina rabdare deoarece acasta echipa poate sa creasca.”

45 comentarii
  1. andreijuve pe 2.9.2010 la 4:28 pm:

    eu cred ca JUVE a facut cea mai buna campanie de achizitii de la revenirea in serie A(2007) acum trebuie timp si rabdare din partea suporterilor , in maxim 3-4 luni echipa va incepe sa joace ceea ce ne dorim de la JUVE , am incredere in jucatorii transferati si in del neri .

  2. Rycyu_juve_1985 pe 2.9.2010 la 5:10 pm:

    Si pana trec alea 3-4 luni vom fi la zeci de puncte de lider si o sa ne chinuim la mijlocul clasamentului? Sezonul trecut toata lumea zicea ca tre sa jucam 4-4-2 ca asta e sistemul cel mai bun ptr Juve. Pana acum n-am vazut nimic imbunatatit, ne-am chinuit cu austriecii aia si in prima etapa o echipa de mijlocul clasamentului ne-a surclasat ca joc. Mda….semne bune pana acum.

  3. forza juve pe 2.9.2010 la 5:11 pm:

    domnule marotta tottenham l-a cumparat pe van der vart cu 11 milioane de la real si noi am dat pe martinez 12,eu il prefer de 100 de ori pe van in locul lui martinez si cred ca nu este prea mare diferenta de salar intre cei 2,nu cred ca van der vart ia mai mult de 3 milioane.lazio oferea 15 milioane pt martinez?ma faci sa rad domnule.mie sincer nu mi se pare prea bun martinez asta,sper sa ma contrazica si sa confirme pana la urma.

  4. razvan pe 2.9.2010 la 5:13 pm:

    nu stiu daca a facut neaparat cea mai buna campanie de achizitii,ca numa daca ma gand ca martinez a costat 12 si vaan der vaart 8 mil ma apuca ametiile,dar ma rog,lucru bun din vara asta e ca totul s-a facu tintr-o directie,s-au axat in primul rand pe jucatori italieni care automat cunosc camp si nu necista 1 an timp de acomodare,si 2 din ce am vaz s-au axat mult pe tineri,nu degeaba aveam cea mai tanara echipa din seria A ca medie de varsta,si pe urma au incercat sa scape de jucatorii care nu mai pot si au si salarii ff mari gen redavid cammo zebina etc,,si de jucatorii care nu s-au acomodat gen diego..ca filosofie de mercato au facut totu cu cap,si cel mai mul ma bucura ca am inceput pe un drum si sa mergem pe asta..in 2-3 ani in ritmul asta o sa avem o echipa competitiva…si pana la urma de asta a venit marotta si toata conducerea ca sa schimbe ceva,ca altfel ramanaeu tot cei care au fost…si ei asta incerc sa faca..eu unul am incredere in tot ce se petrece la juve,atata timp cat simt si vad ca totul are o logica….

  5. ssvladutz pe 2.9.2010 la 5:18 pm:

    De ce TREBUIA adus martinez pe banii aia? ca sa-i pui lu luigi la dispozitie echipa din iulie? pai asta nu era rupt? ai dat banii astia pe el, dar a trebuit sa-l dai pe diego ca avea salariul prea mare, lasa ca o sa fie martinez decisiv, el va hotari cine va primi apa pe banca de rezerve si da, mai bine jucati cu primavera. Cica imprumuturile lui quagliarella,motta si pepe sunt costisitoare, de ce i-ai mai luat? nu cred ca astia vor fi urmatoarele baloane de aur. Cel ce i-a luat interviul a uitat o intrebare: esti constient ca Juventus NU are atacanti sezonul asta????

  6. Alexutzu97 pe 2.9.2010 la 5:24 pm:

    Prezentarea lui Treze la Hercules: http://www.youtube.com/watch?v=Nj6V1aP_K2U&feature=player_embedded

  7. t-bag pe 2.9.2010 la 6:00 pm:

    lazio sunt vai de capu lor si dadeau 15 mil pe martinez ? :) ))))

  8. FLAVIUS pe 2.9.2010 la 6:23 pm:

    Exceptand discutia in legatura cu Martinez , care nu are nici o acoperire reala , restul mi s-a parut logic si de bun simt.Adevarat , Van Der Vaart e mai bun decat uruguayanul , dar asemeni lui Diego , nu iti garanta nimeni ca dadea randamentul scontat.Sincer , il prefer pe Aquilani , care stie cu ce se mananca Serie A.Si daca omul e bun , e tipul de jucator care poate ramane definitiv.Am senzatia ca va si ramane.Are dreptate , MArotta!S-a descurcat bine avand in vedere bugetul avut.Sigur , nu stie nimeni adevarul 100% , dar ma indoiesc sa aiba Juventus rezerve financiare de 300 mil. de euro si sa nu vrea sa cumpere jucatori de top , sa nu vrea sa-si refaca imediat imaginea sifonata si sa castige si mai mult din reclame si competitii.Pana una alta il cred pe MArotta pe cuvant si zic mercy ca a schimbat echipa in linii mari.Avea dreptate cine zicea: ce sa faci cu Dzeko si Pazzini daca in spate te mancau Zebina si Cannavaro?Ganditi-va!
    AVE!

  9. Rycyu_juve_1985 pe 2.9.2010 la 6:34 pm:

    Acelasi lucru se poate spune si despre Krasic, nu? Cine poate sa garanteze ca se va acomoda? Poate olandezul era la noi cum e Snijder la spurcati sau poate erao Diego2, nici nu are rost sa discutam asta, el nici nu a fost in vederile lui Juve. Ideea era ca nimeni nu-ti poate garanta nimic. Nici un jucator adus din Italia nu-ti garanteaza ca se acomodeaza la nivelul lui Juve. Asta e, astia-s jucatorii, cu ei defilam, sa asteptam sa vedem ce se intampla.

  10. je pe 2.9.2010 la 6:56 pm:

    am avut incredere in marotta si inca mai am, a fost o campanie reusita in proportie de 75% , nu a fost perfecta insa nici slaba, avem jucatori tineri si care pot face performanta, cu siguranta nu vor confirma toti si ar fi stupid sa creada cineva ca vor confirma toti 11 jucatori insa puteam alege pe cine sa pastram si pe cine nu pt ca majoritatea sunt imprumutati … eu tot ce imi doresc este sa nu mai avem parte de asa multe accidentari ca in sezonul trecut si daca vor fi valizi sunt convins ca vor veni si rezultatele.

  11. jUve pe 2.9.2010 la 7:08 pm:

    omul are dreptate. deocamdata a facut cat a pututu cu cati bani a primit de la Agneli. sa nu-l judecam pana nu vedem rezultatele, adica macar pana in iarna. Problema pe care eu o intrezaresc e ca desi ne-am bucurat cand a vebit Andreea Agneli presedinte, acum ca nimeni din afara familiei nu mai are nici un pic de influenta, banii cheltuiti vor fi tot mai putini iar vremurile de succes tot mai indepartate. nu cred ca vom avea pe piept 3 stele in urmatorii 10 ani.

  12. Juve29 pe 2.9.2010 la 7:23 pm:

    Cand ziceti ca noi de ce nu l-am luat pe Van der Vaart si pe robiniho sa nu uitam ca totenham si milan joaca in Champions League si noi in uefa league.Daca imi aduc bine aminte robiniho ne-a refuzat in iarna si s-a dus la santos asa ca de ce ar fi preferat-o acum pe juve in locul milanului.
    Poate un salariu pe la 7-8 mil de euro l-ar fi facut sa se razgandeasca,dar de unde bani.

  13. pda pe 2.9.2010 la 7:27 pm:

    Eu inca n-am inteles care e treaba cu baiatul asta Martinez. De ce a costat asa mult? Mai bine il luau pe Maxi si pe Morimoto de la Catania daca tot fac transferuri din astea.
    Rabdare? Cata rabdare? Se pune cumulat cu sezonul trecut sau acum o luam de la zero?

  14. pinturicchio pe 2.9.2010 la 7:34 pm:

    Din moment ce aceasta rabdare este ceruta de o persoana care anul trecut nu era la echipa, se presupune ca o luam de la zero.

  15. kmikzz pe 2.9.2010 la 7:36 pm:

    Nu mai comentez..Nu ii inteleg pe cei care il critica atat pe Martinez….Ei vor sa rupa din prima,ho rabdare,rabdare si iar rabdare. Nu stiti ce inseamna sa faci o reconstructie?Daca pierdem si in meciul cu Sampdoria treb. sa il dam afara pe Gigi Del Neri nu? Cum se face in Romania..Deaia echipele romanesti nu fac performanta. Nu-i nimik daca pierddem si cu Samp. Poate pierdem si etapa urmatoare pana se incheaga echipa,iar dupa veti vedea un alt Juve…Ai facut treaba buna Marrota.

  16. greciu_juve pe 2.9.2010 la 7:50 pm:

    mi se pare foarte logic si foarte normal ce a declarat marotta. are planuri mari aici…si io zic ca tot ce a facut pana acum a facut cu cap :) . o sa avem acum …primele meciuri oficiale probleme cu acomodatu jucatorilor…dar dupa aceea nu stiu daca va mai fi asa rau..mai rau in nici un caz. forza juve!

  17. Rycyu_juve_1985 pe 2.9.2010 la 7:51 pm:

    Pintu si daca nici anul asta nu avem rezultate si in vara vine alt antrenor si alt presedinte ce facem? O sa avem in fiecare an cate o reconstructie? Noi tot reconstruim de cativa ani incoa’ si nu se vede nimic, ba din contra, ne ducem in jos. Reconstructie inseamna ca vezi o imbunatatire in jocul echipei, in lot, in tot ceea ce se intampla. Eu unul n-o vad pana acum. Si nu sunt tipicul roman care cere demisii dupa prima etapa, nu ma astept sa vad Juve castigand cu 3, 4-0 fiecare meci, dar per total mie nu mi se pare ca evoluam.

  18. ssvladutz pe 2.9.2010 la 7:59 pm:

    pai ce sa evoluam cand noi o luam de la 0 in fiecare sezon? poate sezonul viitor pornim mai de sus

  19. pinturicchio pe 2.9.2010 la 7:59 pm:

    Pai tocmai, nu schimbam antrenorul si presedintele. Sau o sa ii schimbam pana gasim pe cineva care ia titlul imediat ? Desigur ca depinde si modul in care o sa se prezinte echipa pe parcurs, daca iar terminam pe 7 mi se pare normal sa fie schimbat antrenorul. Dar daca terminam pe 3-4 si ne calificam in liga nu vad de ce ar trebui schibmat ceva. Nu cred ca putem avea pretentia de a ne bate la titlu dupa ce cu un sezon in urma am terminat pe 7 si am jucat asa cum am jucat. Nici daca venea Moggi in locul lui Marotta si Mourinho in locul lui Del Neri si tot nu cred ca luam titlul anul acesta

  20. tomata123 pe 2.9.2010 la 8:01 pm:

    ratatul asta l-a vandut pe diego dupa ce del neri ia zis ca echipa va fi in jurul lui.

  21. tomata123 pe 2.9.2010 la 8:01 pm:

    i-a *

  22. Rycyu_juve_1985 pe 2.9.2010 la 8:03 pm:

    Asa este, cum foarte bine, printr-o surpriza, putem sa-l luam. O alta chestie care nu prea mi se pare ok sunt imprumuturile. Avem clauza de cumparare la toti, dar in total or sa fie vreo 40-50 de milioane la prima vedere pe care ar trebui sa-i cheltuim in vara daca ei confirma. Dar daca nu confirma, in vara va trebui iar sa aducem o gramada de jucatori si iar va trebui sa se reinchege echipa. e cu dus intors, ca daca nu confirma ii dai inapoi si pierderea este mica, dar daca confirma si n-ai bani sa-i cumperi cu ce te alegi?

  23. pinturicchio pe 2.9.2010 la 8:09 pm:

    Dupa cum a spus si el, la vara vor fi bani sa ii cumparam definitiv, important e sa confirme jucatorii. iar pe langa ei vom aduce 2-3 jucatori, cu siguranta un atacant de 15-20 goluri pe sezon

  24. Rycyu_juve_1985 pe 2.9.2010 la 8:11 pm:

    Eu as zice sa aducem vreo 2 fundasi, ca in aparare suntem cam varza momentan si dup-aia atacanti de 15-20 de goluri.

  25. pinturicchio pe 2.9.2010 la 8:25 pm:

    Pai fundasi avem, Bonucci si Chiellini vor fi cuplul central la Juve si la nationala multa vreme. Apoi pe dreapta Motta, pentru care eu zic sa plecam de la premiza ca va confirma. Pe stanga poate ca avem nevoie de ceva, daca nu joaca bine Traore. Desigur ca e nevoie si de rezerve, dar nu poti sa il aduci pe Terry sa stea rezerva. O sa aducem un inlocuitor pentru Legro, dar cu siguranta nu va fi cineva cu nume, pt ca pana la urma despre aceste transferuri discutam, nu despre petice. Prin urmare am spus un atacant, pentru ca acolo ma astept la un Dzeko sau un Pazzini, cineva sa fie titular in urmatorii ani

  26. Rycyu_juve_1985 pe 2.9.2010 la 8:30 pm:

    Ar cam trebui sa si vindem un atacant. Nu poti sa ai in lot 5 atacanti pentru 2 posturi.

  27. pinturicchio pe 2.9.2010 la 8:33 pm:

    Desigur, asta se subintelege. Unul dintre Amauri si Iaquinta mai mult ca sigur va pleca.

  28. ju pe 2.9.2010 la 8:38 pm:

    eu astazi am aflat , ca sau platit 12 milioane pe martinez :|

  29. robert pe 2.9.2010 la 8:51 pm:

    imi place ca avem o echipa tanara, o echipa care poate sa fie frumoasa, jucatori care vor sa confirme, mi-ar placea sa avem o echipa dupa modelul arsenal, jucatori tineri nu foarte cunoscuti cu o pofta de fotbal

  30. Scirea pe 2.9.2010 la 8:55 pm:

    E o explicatie buna a lui Marotta – era clar ca trebuia curatat lotul! Dar problema lui e ca a venit intr-un moment in care Juventus trebuia sa confirme!! Si a precizat cineva bine pe site – Marotta face ceea ce trebuia sa facem acum un an-doi ani!
    Asta e – inca un an de suferinta! Sper macar sa iasa ceva bun din anul asta!

  31. je pe 2.9.2010 la 9:56 pm:

    pintu, sa nu uitam ca e foarte probabil sa se retraga si alex la vara, va fi prioritar sa aducem atacanti, poate nu doar unul.
    in rest, lotul nostru actual mi se pare destul de competitiv, nu de scudetto insa cu determinare ar trebui sa prinda un loc de UCL

  32. kmikzz pe 2.9.2010 la 10:21 pm:

    Eu as vrea un loc 3 sau doi…Si ar fi perfect :D

  33. Stuparu Lucian pe 2.9.2010 la 10:31 pm:

    Eu unul m-am convins de Carotta asta. Nu e cu nimic mai bun decat prostovanu ala de Secco. Ii tine Moggi pe amandoi intr-o singura mana, doar ca al de Luciano e profesionist in blaturi si numai din cauza lui suntem unde suntem.
    Campania asta de achizitii mi se pare foarte slaba. In afara lui Bonucci, care e un fel de Gardos pana una alta, fiindca nu poti sa spui ca a confirmat sau ca e la nivelul lui Giorgica, coechipierul lui din linia de fund, raman de vazut cat poate sa creasca. Despre restul ce pot sa spun: Motta – bunicel, Traore – ???, credeti ca de prost l-a dat Wenger – mai bine pe partea aia il luam pe Drenthe. De ratacitul de Rinaudo nu vreau sa vorbesc, ca pe rad toti napoletanii de noi ca le-am transferat rezervele.
    La mijloc: Krasic – ma asteptam sa vad mai multe de la el la mondiale, dar a fost dezamagitor. Daca o tine tot asa si la Juve atunci putem sa ne baga de doua ori unghia in gat: o data pentru Diego si o data pentru Giovinco. Aquilani – asta a fost mai tot timpul accidentat si personal il consider pe Montolivo mai bun decat el. Nu stiu de ce dracului nu a explodat pana acum, dar daca Benitez n-a putut sa-l revitalizez, Del Neri nu cred ca poate nici atat. Martinez – bani aruncati aiurea pe fereastra. Altii l-au luat pe Van der Vaart si exemplele pot continua, noi am dat 12 milioane pe unu de la Catania, ca era mare scula. Pepe – e o oaie fara cap, care alearga mult, un fel de Banel Nicolita. Lanzafame – sper sa iasa ceva bun din el ca e singurul care mi s-a parut ca isi doreste cu adevarat sa faca un lucru bun, are deteminare de Juve. Quag – nu stiu daca o sa fie mai bun decat Diego, dar daca ma intrebi la orice ora pe cine prefer, o sa inclin catre brazilian.

    Del Neri – dupa cum s-a miscat echipa pana acum, ma sperie gandul unui sezon precum a avut asta la FC Porto. Adica dezastru cu el pe banca

  34. minereu pe 3.9.2010 la 7:19 am:

    E ultima data cand il mai contrazic pe baiatu’ asta care a scris mai sus si-i spun ca se contrazice si el singur pe dansu’.
    1.Bonucci a avut un sezon foarte bun la Bari, in Serie A, unde nu numai ca a fost titular meci de meci dar mai totdeauna prestatiile lui au fost laudate de presa, antrenori, etc. Nu degeaba echipele mari din Italia s-au luptat pentru semnatura lui. E jucator de echipa nationala, nu-l mai compara tu cu tot felul de culegatori de ciuperci din divizia a burger.
    2. Spui ca pe Traore nu-l dadea Wenger daca era scula dar il vrei pe Drenthe pe care Mourinho l-a matrasit de la Real. Nu mai merge aici rationamentul “credeti ca de prost l-a dat Mourinho”?
    3. Vorba lu’ Pintu..tu pe cine voiai sa transferam pentru a 16-a optiune pentru postul de fundas central? Pe Terry, pe Puyol?
    4. Ce treaba are cum a jucat Krasici la mondiale cu evolutiile lui la Juve? Ce Torres, Rooney, etc, etc care au fost ciubote la mondiale inseamna ca sunt jucatori de 2 lei?
    5. Nu mai continui ca nu are rost. Apropo ce sezon a avut Del Neri la Porto? I-a povestestene si noua sa stim cum juca Porto cu Del Neri pe banca? Cate meciuri ai vazut cu Porto avandu-l pe Del Neri antrenor?

  35. kmikzz pe 3.9.2010 la 8:49 am:

    Ai dreptate @minereu

  36. Stuparu Lucian pe 3.9.2010 la 10:23 am:

    @ minereu – Bai baiatule, daca esti stresat nu mai comenta posturile mele. te cred ca esti mare fan al lui Juventus, dar in disperarea ta dupa ultimul sezon ratat, ai inceput sa faci compromisuri, pe care adevaratii suporteri ai Juventusului, obisnuiti cu echipa care se batea an de an pentru orice trofeu, nu le-ar face. E treaba ta cat de mult iti place un antrenor care nu s-a afirmat niciodata mai sus de locul 4 ( si ala o performanta fiindca a fost juve pamant ). Il preferam la orice ora pe Alegri in locul lui Del Neri. Asta daca e sa ne dorim antrenori de la echipe mai slab cotate decat Juve. Cat despre Carotta, inteleg ca trebuia remaniat tot lotul, dar in conditiile actuale este exclus sa avem pretentia ca ne batem la titlu anul acesta, lucru care cred ca e inaccetabil pentru statutul nostru de echipa mare. Personal cred ca pe Del Neri nu-l prinde sfarsitul sezonului pe banca lui Juventus.

    Cat despre ultimul comentariu al tau, greseala mea. Am vrut sa spun despre Roma, echipa pe care a preluat-o Del Neri, dupa ce la Porto n-a apucat nici macar sa debuteze ( probabil fiindca era prea buna echipa si n-ar fi facut fata).

    Si sa-ti mai zic una: cred ca, spre deosebire de celalalte echipe, Juve n-a evoluat deloc de cand a promovat. Avem acelasi stil defensiv, bazat pe forta. Determinarea s-a pierdut, echipa bazandu-se acum mai mult pe moral. Prin aducerea lui Diego s-a sperat la un joc spectaculos. Trebuie sa fi cel putin nebun sa crezi ca Diego poate schimba de unul singur fata echipei, intr-un singur sezon. A fost si s-a dus, acum ramanem printre putinele echipe care o ard 4-4-2, cu vesnicele atacuri pe semi-cerc bazate pe centrari catre Iaquinta sau Amauri, care din 10 centrari, 4 le lovesc cu capul iar 1 singura e gol. E greu fotbalul modern si costa si ceva bani. Macar antrenorul putea sa fie mai tare decat Del Neri, daca pentru transferuri nu aveam bani

  37. mike22ro pe 3.9.2010 la 10:44 am:

    @pintu: foarte bine ca ai tradus tot articolul.

    Ma gandeam de ce oare nu e posibil ca Alex + Amauri + Fabio + Vincenzo sa aibe o medie foarte buna de goluri, hai sa zicem ca rezolvam anul asta cantitativ si nu calitativ problema cu inscrierea golurilor.

    Nu e oare posibil?

    In rest ,
    Bianconeri siamo noi… ma chi cazzo siete voi

  38. minereu pe 3.9.2010 la 10:45 am:

    Bai baiatule….asa e cum spui tu…ai dreptate.

  39. minereu pe 3.9.2010 la 1:06 pm:

    Pintu in gazzetta de astazi (varianta pe hartie) este un amplu interviu cu Gigi Del Neri. Daca ai cumva acces la o varianta PDF a ziarului (sau ceva de genul asta) si timpul necesar, te-as ruga poate il traduci si-l postezi aci pe site. Cred ca e destul de interesant sa vedem ce parere are el de prestatiile echipei, campania de mercato, cum vede viitorul echipei, etc, etc.

  40. pinturicchio pe 3.9.2010 la 1:10 pm:

    Varianta tiparita nu stiu pe unde as putea sa o gasesc. Ar trebui sa il puna si pe site, macar o parte din el, astia de la gazzetta stiu ca sunt asa mai nenorociti. Poate il gasim transcris pe vreun alt site

  41. minereu pe 3.9.2010 la 1:21 pm:

    Pintu dar oare astia de la Digi de unde naiba au gazzetta in format pdf? Eu urmaresc emisiunea aia a lor care analizeaza etapa din Italia si totdeauna au gazzetta integrala in format pdf. Cred ca au un abonament ceva, ma gandesc.
    Daca azi au scris ca au interviu cu Del Neri si ceva de genu’ cumparati gazzetta daca vreti sa cititi, cred ca maine vor publica pe site. Cam asa fac de obicei din cate am observat eu. In ziua in care apare in formatul scris al ziarului, baga doar 10-15% din interviu pe site, urmand ca a doua zi sa publice ceva mai mult pe site sau uneori chiar interviul sau articolul integral.

  42. minereu pe 3.9.2010 la 1:26 pm:

    Pe vreun alt site nu cred ca sunt sanse Pintu pentru ca interviul e realizat de un ziarist care lucreaza la ei, deci e foarte probabil sa nu mai apara nicaieri in afara de ziarul lor. Eventual o sa ma mai uit pe site-ul alora de la Corriere della Sera, cu aia sunt ei in combinatie parca. Aia la rubrica sport cam aveau articolele copiate din gazzetta. Oricum au o rubrica saracacioasa de sport si schimba stirile din an in Paste, deci slabe sanse…
    Asta e. Daca nu gasim nimik, citim maine pe site, trebuie sa publice ceva mai mult banuiesc.

  43. minereu pe 3.9.2010 la 1:30 pm:

    Si totusi am gasit Pintu: h ttp://www.tuttomercatoweb.com/?action=read&id=227695

  44. pinturicchio pe 3.9.2010 la 1:43 pm:

    Da, baietii de la TMW au fost pe faza

  45. minereu pe 3.9.2010 la 1:47 pm:

    Foarte interesant interviul, asa cum ma si asteptam.

Comenteaza articolul
atentiePentru a comenta acest articol trebuie sa fii logat ca fan al echipei Juventus. Daca te numeri printre fanii echipei Juventus si ai deja un cont activ, foloseste formularul de login alaturat.

Activarea contului se face prin e-mailul pe care il primesti dupa inregistrare. In functie de serviciul de posta electronica pe care il folosesti, acest e-mail poate intra in folderul spam.
Accesarea linkului din mailul primit dupa inregistrare este obligatorie pentru completarea cu succes a procesului.

Daca esti fan al echipei Juventus si nu ai inca un cont, INREGISTREAZA-TE acum!


Sondaj de opinie
Sondajul de opinie este disponibil doar fanilor inregistrati ai echipei Juventus. Inregistrarea este gratuita si este necesara pentru dezvoltarea comunitatii.