Tiago Manuel Dias Correia, alias ‘Bebe’ este a treia mutare facuta de Manchester United in aceasta vara dupa venirile lui Chris Smalling de la Fulham si Javier Hernandez de la Chivas.
Tanarul atacant are 20 de ani si si-a petrecut mare parte din copilarie pe strazi, ajungand ulterior intr-un orfelinat. Bebe a fost recomandat „diavolilor” de fostul asistent de pe ‚Old Trafford’, portughezul Carlos Queiroz, in prezent antrenorul nationalei Portugaliei.
El a reprezentat nationala Portugaliei la “Homeless World Cup” (Cupa Mondiala a jucatorilor fara adapost).
Bebe are 1,90 m este jucator de picior drept, tehnic, cu un joc aerian destul de bun. El fusese cumparat in urma cu doar 5 saptamani de catre Vitoria Guimaraes din liga a doua portugheza de la Estrela Amadora si devine astfel al doilea lusitan din lotul diavolilor dupa Nani. Va trebui insa sa munceasca din greu deoarece ii va avea ca rivali pe postul de atacant pe Wayne Rooney, Dimitar Berbatov, Javier Hernandez, Michael Owen si Kiko Macheda.
Conform presei din Albion, Manchester United si-a asigurat serviciile jucatorului platind clauza de reziliere a acestuia in valoare de aproximativ 7,6 milioane de lire sterline. Manchester United a ajuns astfel la cota de 26 de milioane de lire cheltuite in aceasta vara pe trei fotbalisti cu un potential si o dorinta uriasa de afirmare in fotbalul englez.
Ii uram succes lui ‚Bebe’ la Manchester si speram sa aduca cat mai multe goluri si trofee pe Old Trafford.
Video cu Bebe, noul jucator al lui Manchester United:

Pentru a comenta acest articol trebuie sa fii logat ca fan al echipei Manchester United. Daca te numeri printre fanii acestei echipe si ai deja un cont activ, foloseste formularul de login de mai jos.
ultimul transfer ar fi ozil… si gata is multumit
voi ce spuneti?
Scuzati-ma dar totusi nu imi pot revenii ! Chiar asa 7,6 milioane de lire pt. un tip care NU A JUCAT UN MECI INTR-UN CAMPIONAT de prima divizie ! Nu inteleg unde este aceea VALOAREA si UTILITATEA a banilor investiti pusa pe tapet de SAF si ( bine-nteles ) de fam . Glazer ! Cu dublul acestei sume PUTEAM avea pe Ozil a carui VALOARE nu mai trebuie demonstrata sau … asteptata ! Si IARASI un transfer pt. atac acolo unde duminica seara CINEVA zicea ca 5 atacanti sunt suficienti ! CEVA in aceasta AFACERE nu este tocmai corect ! Iar mai toata presa engleza este si ea la limita uimirii si foarte aproape de … zimbete cu subinteles !
PS : Felicitari lui Razvan si Ronaldo pt. EXCELENTELE articole pe care le-au scris ! Succes in continuare in munca la care s-au angajat !
Nu sunt prea increzator cu acest transfer (S-a platit o suma mare in primul rand si la fel ca unii dintre voi consider ca nu are experienta necesara de a juca in cel mai puternic campionat de pe planeta…Din liga a 3-a portugheza in Premier League,intr-o perioada extrem de scurta,imi pare ceva greu de crezut) dar respect mult mai mult pe cei care au pornit “de jos”,mai ales Bebe,cu problemele care le-a avut.
Imi doresc sa demonstreze ca nu a fost un transfer la “bungheala” si merita sa fie jucatorul unui club colosal ca United.Atacanti avem destui…cred ca la capitolul mijlocasi stam cam prost.
Inca o data multumesc baietilor ca isi dedica timpul pentru articole,stiri,cronici etc si sper ca vreodata sa ne putem intalnii toti de pe acest site la o vorba,o cinste.
Dupa cum am mai spus,@Nicolae56,in viziunea mea si nu numai (In caz ca accepta) sa contribuie cu articole pentru site.
Din cate am inteles, Vitoria Guimaraes l-a cumparat cu 100 000 euro si il vinde peste 5 saptamani cu 9 milioane de euro FARA ca el sa fi jucat vreun meci oficial pentru acea echipa (poate chiar nici neoficial). Nu prea inteleg cum vine asta. Oi fi eu tampit…cine stie.
doddy- voi de unde sunteti? cati ani aveti? eu sunt republica Moldova : ) am 17 ani jumate
@emil
Aici nu cred ca e locul potrivit ca sa dam datele personale,eventual la rubrica “Esti fan United? Intra in comunitate”…Acolo o sa gasesti cate putin despre fiecare. (Adrese de contact ale fanilor,descrieri,locul de unde ne scriu)
Multa bafta!!!
Cel mai ciudat transfer din istorie. Eu n-am mai auzit de asa ceva pana acum…
Cred ca a pus pariu cu cineva ca nu are tupeu sa il ia la suma asta, altfel nu imi explic. E o suma fabuloasa pentru un jucator de 20 de ani(macar daca avea 16-18 sa aiba timp sa se dezvolte si sa se invete cu fotbalul profesionist pana la urma) ce a jucat doar un an in liga a 3-a portugheza. Vitoria, in schimb, a facut cea mai buna afacere de care am auzit vreodata, profit de 8900% in 5 saptamani. Daca ii iese asta lui SAF e tare.
PS: (ma scuzati de dubla postare) a fost si cadou de ziua lui, fiind nascut pe data de 12 iulie 1990 (mi s-a parut interesant, daca nu ati observat deja)
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1302634/Why-Manchester-United-splashed-7-4m-Bebe.html?ito=feeds-newsxml
Nu stiu cine este acest baiat, n-am auzit de el in viata mea. Insa vreau sa remarc transferul lui Chicharito. Acest jucator cred ca va face senzatie, felicitari pentru aducerea sa pentru o suma excelenta. Ar putea sa fie o lovitura gen CR facuta de Ferguson.
am incredere maxima in sir alex
Iata ca “pariorul” SAF( am vazut undeva ca ar fii proprietarul unui cal cu care participa la diferite curse in UK ) isi MOTIVEAZA alegerea : http://soccernet.espn.go.com/news/story?id=814018&sec=england&cc=5901&campaign=rss&source=soccernet . O “logica ” de inteles DAR de ce NUMAI ACUM , cind Bébé a facut 20 de ani , lumea realizeaza de ce mare viitor este !?!? De ce PINA ACUM nici un club din Portugalia nu l-a vazut ? Poate sunt obositor dar totul mi se pare extrem de bizar ! Oricum mai avem de asteptat destul pt. a-l vedea la treaba caci permisul de lucru nu iese atit de usor cum au iesit banii pt. a-l cumpara !
@ EonLockz + thereauristu : Fiti bine veniti pe situl nostru ! Sanatate si multa bafta in noul sezon !
@Doddy : multumesc mult de aprecieri DAR din pacate nu pot onora invitatia ta ! Participarea mea pe acest site nu este constanata ! Acum sunt in vacanta si imi permit mult timp pt. a face parte din “viata” acestui extrem de interesant si activ site ! Cind voi termina vacanta am un week-end din 2 in care lucrez si asa ca exista sanse ca multe meciuri ( sau informati ) SA NU LE VAD pe DIRECT si deci opiniile mele sa nu fie obiective ! Apoi datorita decalajului orar NU AS VREA sa vin cu lucruri pe care voi le-ati citit deja ! Desigur am sa continui sa scriu si sa va aduc informatii pe care le consider pertinente INSA atit ! Incaodata multumesc !
Cum miine incepe campionatul va fac la toti o invitatie pt. a va testa cunostintele fotbalistice si a va distra : http://iknowthescore.premierleague.com/ . !
Tottenham 2 - 1 Man City 14/08
(12:45)
Aston Villa 2 v 0 West Ham 14/08
(15:00)
Blackburn 1 v 1 Everton 14/08
(15:00)
Bolton 1 v 1 Fulham 14/08
(15:00)
Sunderland 2 v 2 Birmingham 14/08
(15:00)
Wigan 1 v 0 Blackpool 14/08
(15:00)
Wolves 2 v 0 Stoke City 14/08
(15:00)
Chelsea 4 v 0 WBA 14/08
(17:30)
Liverpool 3 v 3 Arsenal 15/08
(16:00)
Man Utd 5 v 1 Newcastle
asa cred eu… voi ce credeti?
Chelsea v West Brom 3-1
Liverpool v Arsenal 0-0
Man Utd v Newcastle 2-0
O sa ma iau dupa rezultatele voastre care credeti ca se vor adevarii sa vad maine daca le prind la pariuri sportive.
)
)
Avem fotografia oficiala a lotului pt. sezonul 201-11 si numerele de pe tricouri : http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=%7BF9E570E6%2D407E%2D44BC%2D800F%2D4A3110258114%7D&newsid=6651365
si mie mi se pare un transfer ciudat si credca va da chiX nu se va acomoda in anglia, insa sper sa ma insel, ai uitat sa zici ca dupa aducerea lui Bebe iau dat drumu lui Mame Biram Diouf la Blackburn :d
Acest “uimitor ” si “socant” transfer are darul ( in opinia mea ) de a crea un periculos … ANTECEDENT ! Sa ne inchipuim ca vom retrai perioada aceea blestemata cu multi accidentati ! Iar SAF va fii NEVOIT sa “umble” dupa X sau Y pt. a-si “astupa” gaurile ! Va inchipuiti CIT VOR CERE respectivele cluburi DACA au vazut ca el (SAF) este “capabil” sa dea 7.4 milioane pe un jucator care NICI MACAR nu a jucat UN meci intr-o prima liga europeana ! Eu zic sa-l fereasca Dumnezeu pe SAF sa ajunga intr-o astfel de situatie !
Cum astazi INCEPE inchei DORINDU-NE MULT SUCCES in acest sezon , cit mai multe titluri , meciuri spectaculoase si multa sanatate noua si tuturor care compun IMENSUL club de fotbal numit Manchester United !
Aceleasi ginduri bune si fanilor TUTUROR echipelor din EPL si fie ca cel mai bun sa cistige si sa fie rasplitit cu titlul pe 22 Mai 2011 !
@Cosmin : Ronaldo nu a zis NIMIC de IMPRUMUTUL lui Mame Biram Diouf la Blackburn caci acesta s-a facut INAINTE de venirea lui Bébé !
Cata nesimtire si incultura poate fii pe siteul Barcelonei…
O parere decenta a ta ca suporter al altei echipe nu iti aduce decat injuraturi,ironii la adresa ta si tot felul de cuvinte obscene,cu atat mai mult incat toti incultii de acolo care nu accepta pareri de bun gust al fanilor Arsenal,Manchester United,Real Madrid etc,cu toate ca vorbesti diplomat,te considera incult.
Am simtit-o pe pielea mea cat si inca 2-3 suporteri ai acestei echipe ieri cand am fost batjocuriti de catre niste “nimeni” care cred ca tot li se permite.Incercand sa dau un raspuns civilizat la injuriile lor am observat ca nu mai pot posta iar cei care injurau acolo pot sa scrie cele mai mizerabile lucruri.
Masuri mai mult ca sigur nu o sa se ia (adminul acestui blog tine cu ei fiind fan Barca am impresia) dar pe siteul acela dedicat catalanilor e o nesimtire si o incultura cum rar mi-a fost sa dat sa vad la niste suporteri (daca asa pot fi numiti) ai unei echipe de fotbal.
Daca cineva,acelor nesimtiti incearca sa le supuna adevarul si lucrurile exacte care s-au intamplat,pur si simplu incearca sa se minta singuri nu numai pe cel ce le spune adevarul.
Nu are legatura cu ce ar trebuii sa vorbim noi aici,dar simteam ca trebuie sa spun si sa-i avertizez pe ceilalti ca sa ocoleasca acel site plin in mare parte de civilizatie din lumea a 7-a (Nu a 3-a gen).
doddy..nu sunt toti la fel..insa,sunt unii kre s-au invatat k barca sa fie nr 1…si nu le convine dak le spui altceva in afara de asta..
..fanii barcei s-au obijnuit sa castige si nu mai stiu sa piarda,de asta devin putin instabili..
..sunt unii chiar ok..insa,sunt destui kre nu suporta sa auda ceva de rau de barca,chiar dak e adevarat..
..incearca sa nu te mai straduiesti sa le explici un lucru kre ar putea sa fie adevarat..insa,dak “murdareste” in vreun fel numele barcei..atunci,pt ei..nu e un lucru bun..si vor aparea multe atacuri la adresa ta..
@doddy : inseamna ca nu ai fost pe cel al lui Arsenal ! Am pus acolo un post cu UN LINK ( nu o OPINIE PERSONALA ) din presa engleza despre viitorul lui AW si Fabregas ! IMEDIAT am fost calificat de PROST ! Si daca am scris ceva despre atitudinea lor AICI ( pe site-ul NOSTRU ) si am raspuns pe cel al lor imediat un fel de watchdog ( cu reflexe clare de fost angajat in militia populara ) m-a facut cu ou si cu otet ! Chiar mi-a sugerat ca DACA S-AR FII PUTUT chiar m-ar da afara din .. republica ( a se citii blog ) ! Probabil si pt. acest post va reactiona ! Asa ca as sugera sa ne limitam la ” teritoriul” nostru !
ON TOPIC : Tottenham – Joe HART :0-0 ! au fost multe de vazut si invatat din acest meci !
Mersi de sfaturi…Intradevar,dupa cum am mai spus,sunt acolo unele persoane care merita tot respectul dar cei mai multi nu merita nimic.Nu vreau sa mai vorbesc despre subiect.
Sper ca nu am devenit persoana non grata pt. acest site caci vad ca postul # 27 inca nu mi-a fost aprobat de catre administrator !?!?
nici bine nu a inceput meciul si deja malouda a fost facut essien de libidinosul george dobre. mi-e sila de digisport, meciurile lui united le voi vizualiza pe net.
poate cineva nu le stie… oricum le-am dat in orice caz
E deja 5-0. A inscris deja scarba aia de Drogba de trei ori.Scuzati-ma pentru acel termen, dar nu pot sa il sufar. Mai ales dupa ce in sezonu trecut i-a furat un titlu de golgheter total meritat de Wayne.Dupa mine golgheterul sezonului trecut a fost Wayne Rooney.Al treilea gol dupa parerea mea nu e golu lu Drogba deoarece Tamas s-a vazut clar ca si-a trimis mingea-n poarta.
Chelsea – WBA : 6-0 ! Plecare ca din tun pt. actuali campioni ! Am crezut ca infringerea de duminica i-a “afectat” !? Dar sa luam acest rezultat ca unul intre campiona in titlu si o nou promovata ! Iar SAF and comp. sa accepte provocarea si sa raspunda ( in fata tot unei nou promovate ) la acelasi nivel ( a se citi scor ) luni seara ! Desi este NUMAI PRIMA etapa TOATE rezultatele CONTEAZA si sunt foarte curios cum se va termina Liverpool-Arsenal !
Consider ca WBA a promovat in Premier League si sezonul acesta vor retrograda la loc asa ca 6-0 pentru Chelsea nu ma impresioneaza deloc.
Nu chiar, si Aston Villa a luat cateva, asta nu inseamna ca a retrogradat, pana la urma e doar un singur meci.
De foarte multa cultura ai dat tu Doddy astazi,ai improscat site-ul de cultura.
Nu cred ca te-ai exprimat corect.Vorbim atunci cand iti mai etalezi cunostiintele cand vine vorba de acordat cuvinte si punerea lor corecta intr-o propozitie.
@doddy nu-ti mai bate capul prietene,ce spune @psihic instabil este foarte adevara,numai eu am incercat sa intru acolo de vreo 2 ori sa impartasesc niste pareri cu alti fani ai diferitelor echipe din lumea asta>>>>Barca chiar si Real.Nu iti merge,indiferent ce ai spune si cat de evident e adevarul nu iti vor da dreptate niciodata.Nu stiu care sunt acei fani care merita respectul dar ma rog voi stiti mai bine.Intotdeauna vor incerca sa ocoleasca adevarul si asta l-am simtit pe pielea mea si fustrarea e foarte mare din partea fanilor Barca-i.Dar stii tu cum e romanul,cand castiga si e numarul unu te mai intelegi cu el,ca vrand nevrand accepti ce este echipa mai buna dar daca este invers nu ai nici o sansa sa te intelegi cu ei si iti mai spun odata : Nu-ti mai bate capul, nu merita !!! Lasa-i in mediocritatea lor acolo cu Barca lor nr.1 si termina balciul asta !!!
@Andrei daca taceai filozof ramaneai !!!
Vizavi de meciul lui Chelsea,eu nu stiu la ce va mai mirati!!! Era foarte evident ca vor matura cu ei pe jos,daca era o echipe precum Everton sau orice alta echipa din primele 8 la finele sezonului trecut,poate mai era o sansa
!!!
Pe noi nu ne intereseaza ce face X sau Y ,pe noi ar trebui sa ne preocupe echipa noastra,jocul echipei si rezultatele echipei noastre.Este adevarat ca mai putem trage cu ochiul la adversar dar nu cu prea mari speranta gen meciul asta !!! United United United !!!
Nu-mi voi mai bate capul si voi incerca sa evit discutiile cu acele “persoane”.Multumesc pentru sfaturi,aveti dreptate.
majoritatea fanilor barca, sau real is copii de 13- 14 ani… n-ai ce le explica
stie cineva care va fi primul 11 maine cu newc?
primul 11 probabil….
Din cate a inteles este probabil ca Wayne sa lipseasca dupa ce s-a accidentat usor in meciul nationalei Angliei cu Ungaria.
___________________________VDS________________________________
O’Shea_________Vidic_____________________Evans_______________Evra
___________________Fletcher______________Scholes_________________
Valencia____________________________________________________Nani
__________________________________Giggs(c)______________________
____________________Berbatov(Rooney)____________________________
Pe Banca: Kuszaczak,Rafael,Smalling,Carrick,Park,Owen,Chicharito.
MERG PE UN 3-0 SAU 4-1.
@bodau
treaba asta cu nu te intelegi cu anumite persoane nu e pt k tine cu x sau cu y..
..eu unul,tin cu real madrid..insa,sunt persoane kre tin cu alte echipe,si ma inteleg excelent cu ele(sorin spre exemplu,kre tine cu juve)…
….eu,k suporter al realului,ii apar knd merita,si ii critic la fel,knd merita..nu sunt genul de suporter kre sa se imbete cu apa rece..am trecut prin prea multe k sa ma mai emotioneze un succes..
un 2-0,ar fi perfect…..
@BoDauU nimeni nu este frustrat pe siteul barcei el e singurul , dody, vine pe site si se bucura ca am pierdut si noi o data parca n-ar stii ca n-am jucat cu prima echipa si ca in retur ii spulberam daca si tu ai aceeasi parere se vede cine sunt fanii lu’ manchester
pt el e mai importanta o victorie a echipei care joaca impotriva barcei decat a lu’ manchester cu newcastle
@psihic instabil,greseala este a mea ca nu am dezvoltat ideea. Sunt intradevar baieti de nota 20,Sorin este unu din putini oameni care spune lucrurilor pe nume indiferent de ce echipa este vb.Tu la fel,imi place sa vb cu multa lume si sa impartim diferite opini si viziuni.Cand am spus si Real ma gandeam la faptul ca am intrat de nenumarate ori si nu am fost bagat in seama si nu am intrat cu scandal sau ceva de genu.La asta ma refeream. @psihic instabil numai respect din partea mea !!!
@gabrinho imi pare rau sa iti spun dar voi chiar sunteti niste fani fustrati.Asta e parerea mea,parere facuta pe prorpia experienta cu baieti destul de apreciati pe comunitatea Barca-ii. Suk de exemplu chiar si Evan care sunt foarte apreciati de fani Barca-ii si de fanii Realului.Voi inafara de Barca nr.1 nu stiti,chiar si aseara cand echipa voastra a pierdut in conditiile care chiar voi le-ati mentionat,nu ati stiut sa va tineti fustrarile departe de acest site atacandu-l pe @doddy cu duferite “dialecte” gen : hai mars”(sau ceva de genul asta).Daca voi ati fi cu capul pe umeri si niste baieti realisti,ia-ti fi inchis gura lui doddy printr-o singura fraza,nimic mai mult si fara aceste vorbe de prost gust.Aici cand a intrat lumea nu i-am facut cu ou si otet,la voi cand se intra pe site nu este facut cu ou si otet,este facut direct omleta
!!!
NU CRED CA AU INTRAT FANII BARCEI PE ACEST SITE SA STRIGE DE EXEMPLU GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLL CHELSEAA SAU SA ZICA imi poate spune va rog cineva cine este manchester ca dody oricum pt unii e mai important sa piarda barca decat sa castige manchesterul doddy oricum nu are multi anisori sau poate are dar nu s-a maturizat de ajuns
Pai vezi?Tu dai dovada ca esti mai copil decat doddy
!!!
de ce ??=))
ca spun adevarul
va plictisiti nu gluma….o sa treceti voi de 18 ani,iar dupa ce o sa va loviti de realitate nu o sa mai aveti timp de “certuri virtuale”….!
@gabrinho nu vreau sa intru in prea multe polemici cu tine si sa intorc comunitatea fanilor lui United intr-un circ doar ca tu esti 1 copil si nu prea pricepi ce spun.Asa ca s-o lasam asa,tu cu Barca ta si noi cei de aici cu ale noastre.Cand voi veti accepta adevarul si nu il veti ocoli atunci sunteti bine veniti aici.Atata timp cand sunteti inca ipocriti are cine sa va “traga de urechii”,acela sunt eu!!! Stai linistit ca nu sunt genul de om care sa iti aduca injurii sau “adjective” nefondate!!! Pana atunci numai bine !!!
@chicharito care este problema ta? Ce te deranjeaza?
bine BoDauU hai pa sa stii ca doddy e mai copil ca mine hai pa
aici e un site unde se vorbeste desp[re fotbal,mai exact man utd….!nu cred ca cineva e curios cat e de copil gabrinho sau cat esti tu de “matur”…!si in plus..cu subiecte de genu,nu ai cum sa o scoti la capat niciodata…;)
si inca ceva nu ma certam cu tine bodauu discutam despre ceva
@Chcharito daca nu iti convine contacteaza adminul acestui site si roagal frumos sa imi stearga comentariile.Aici este vb de 1 fan United si anume Doddy.Dar numai conteaza.
@Gabrinho nu ma cert cu tine,vorbeam de ceva anume!!!Ceea ce ai spus tu pana acuma este nefondat. Dar numai dezgrop mortii acuma. Vizavi de com 48,nu au intrat sa strige(scrie)gol X sau Y dar au intrat sa ne minta
!!! O mai repet odata @Gabrinho.prin atitudinea ta si prin felul tau de a comenta dai dovada ca esti copil mai mult decat Doddy
As dori sa atrag atentia fanilor altor echipe ca in aceasta sectiune a blogului footballclub.ro dedicata clublui nostru, am aprecia daca ati folosii termenii ‘Manchester United’ sau simplu (daca va e lene sa scrieti) United. Pentru noi este o jignire sa fim etichetati drept Manchester si sa fim pusi in aceeasi oala cu City spre exemplu. Nu mi-o luati in nume de rau, dar daca doriti sa fiti tratati cu respect trebuie sa ne respectati si voi pe noi macar aici la noi “acasa”. Sunt sigur ca si ceilalti fani MUFC imi impartasesc aceasta opinie.
P.S.: Puteti folosii anumite prescurtari precum Manchester Utd., Man. United sau Man. Utd. (dar niciodata ‘Man U’) pentru a evita repetitia sau pentru a reda un aspect coerent comentariului.
Ai perfecta dreptate R@zv@n.
Daca vrei sa fi RESPECTAT, atunci RESPECTA SI TU !
Am ramas uimit cat de des mi s-a folosit numele aici pentru o “neintelegere minora”…Oarecum ma simt vinovat pentru neintelegeri dar nu la fel precum ii consider pe cei cu care am avut beef.
Problema e simpla…Mi-am afisat acolo un post decent,cu bun gust privind clubul meu de suflet (Manchester United gen) si faptul ca este cel mai bine cotat club (financiar vorbind) si cu cei mai multi suporteri din lume (circa 330 de milioane de fani erau prin 2008) si au inceput sa se suceasca “oamenii” dand de inteles ca echipa lor e cea mai mare si cea mai tare din toata constelatia de parca ii dadeau statutul de zeu.(Era un articol despre banii proveniti din Champions League 2009/2010 iar United era peste echipa lor la banii incasati…automat au devenit invidiosi multi de acolo si nu vroiau sa creada)
Le-am explicat,au venit cu ironii si injuraturi.Dupa 2-3 posturi,am incercat din nou sa le explic frumos in care nu mi-au fost postate articolele si am renuntat.Si aseara m-am bucurat la golurile Sevilliei si nu le inteleg frustrarea indata ce Sevilla a fost echipa mai buna si efectiv puteau sa le dea inca 2-3 goluri cu usurinta.
Nu pot sa imi explic de ce sunt etichetat drept “copil” daca parerile nu sunt aceleasi dar nu ma deranjeaza termenul asta.Am zis ca vreau sa inchei subiectul pentru ca nu mi se pare deloc interesant dar “fanii” echipei cu pricina tot nu vor sa dea uitarii acest mic incident.La urma urmei nu e problema mea,chiar ma amuza cand vad ca unii “cauta potul cel mare intr-un baton cu ciocolata”.
Numai bine tuturor de pe acest site.
Mai Doddy tata, eu am impresia ca esti un pic cam ” obosit ” tu asa de fel…Au ce au fanii Barçei cu tine?? Bun! Sa o luam cu inceputul ! In primul rand intri pe comunitatea Barçei ca sa sustii o prostie : ca voi aveti 300 de milioane de suporteri NUMAI DIN EUROPA!! greseala pe care tarziu ti-ai rectificat-o (300 de mil care de fapt erau din toata lumea , desi mi-e greu sa cred si asta, insa nu ma intereseaza pe mn acet aspect, fie ca tn
)…Baietii de pe comunitatea Barçei auzind aceste aiureli normal k au fost un pic ironici , insa nicidecum ostili cu tn cum pretinzi tu !!
In al doilea rand , vii pe comunitatea noastra ,DIN NOU, in timpul meciului si te bucuri la golurile Sevilliei, ceea ce nu se face nici macar intre rivali ,daca ai stii cat de cat de respect (ca tot te lauzi tu k esti mare diplomat ) mai ales ca tu nu aveai nici o treaba cu niciuna din echipe si aici citez ce ai zis u intr-un com : ” Doddy pe 14.8.2010 la 23:11:
3-1Sevilllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaa
Imi poate raspunde si mie va rog cine este Barcelona? ” ….Ca apoi sa revii iar un pic mai tarziu si sa iti versi frustrarile la noi pe site , citez iar : “Doddy pe 14.8.2010 la 23:27:
Vreti sa va demonstrez ca Barcelona voastra nu va castiga nimic sezonul asta,in caz ca nu va cereti scuze mie cat si echipei Manchester United??? (Cei care mi-au adus injurii doar).”
Si acestea fiind spuse, va las pe voi dragi sustinatori ai lui Man United sa decideti care nu e normal la cap dintre noi , o comunitate intreaga, si acest individ al vostru care va strica imaginea comunitatii….Cel putin in aceasta problema !! nush, eu alte probleme de acest gen (cu injurii si altercatii) nu cunosc !! va salut pe toti si numai bine!! bafta & respect !!
pff, tiganeala aici…
@razvan
Nu incerca sa induci lumea in eroare cu declaratii false pentru ca in ochii mei la fel de neputinciosi si de agramati sunteti.
Doddy stai frate linistit k eu nu am intrat pe comunitatea lui Man United ca sa intru in polemici cu tn sa mai rau sa ma cert cu tn…Eu am intrat k sa apar imaginea comunitatii noastre pe care tu prin acuzele tale nefondate incerci sa o strici…Si nu inteleg de ce spui ca as induce eu lumea in eroare cu declaratii false cand toata lumea de aici poate intra pe comunitatea noastra si la articolul ” Supercupa Spaniei: Sevilla – Barcelona. LIVE Comments ” poate verifica daca asa este sau nu, referitor la comentariile tale lasate acolo…Si cu asta chiar am terminat acest subiect.
Ma bucur.Sper sa nu mai postezi aici pentru ca nici eu nu o sa intru la voi acolo.
” Doddy pe 14.8.2010 la 23:11:
3-1Sevilllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaa
Imi poate raspunde si mie va rog cine este Barcelona? ”
Cel mai lipsa de fairplay si cel mai in batjocura comment pe care l-am vazut pe acest blog. Adica nu facem noi fanii Realului astfel de comentarii din respect pentru valoarea incontestabila si fotbalul de o frumusete rara practicat si o face Doddy un fan al unei echipe dintr-un alt campionat, rusine sa iti fie…Ar trebui sa venim cativa suporteri cand o sa va arunce vre-o echipa de pe teren cu vre-o 2-3 diferenta sa strigam ” Cine este Man.Utd, imi poate raspunde cineva?”
Daca aia e batjocura inseamna ca nu stii ce inseamna batjocura adevarata.Promit ca de Craciun va fac o surpriza “ce n-a vazut Parisul.”
Marele caracter e din nou in actiune,stie ca nu are dreptate si se leaga de altceva,si vrea sa arate ca ar mai face asa ceva inca odata,desi nu s-a legat nimeni de el,cat de frustrat sa fi,se te simit victima in halul asta.Asta e pentru Dodel,pardon Doddy,imi cer scuze celorlalti,dar un astfel de caracter rar intalnesti,e irecuperabil.
Andrei sa ma mai repet odata? Daca taceai filozof ramaneai!!! Si stati voi linistiti ca multe caractere (care acuzi)sunt si la voi asa ca hai sa terminam balciul si fiecare cu parcelela lui !!! Numai bine !!! Succesuri in noul sezon !!!
Da am vazut,dar nu sunt eu cu filozofiile.Nu suntem noi usa de biserica,dar sa ne victimizam si mai zice de parca e perfect normal ce a facut,oricum treaba lui,scuze inca o data ca am scris comentariul dar,na trebuie sa stie si domnul de fata dupa parerea mea,succesuri si voua.
“Promit ca de Craciun va fac o surpriza “ce n-a vazut Parisul.”
Promit si eu ca pana de craciun iti aflu ipu si stai pe net din februarie incolo daca tot o arzi in amenintari.
Mai bine taci si vezi de drumu tau ca nu ai dreptate oricum ai intoarce-o….si nu mai fa pe victima pentru ca ai cautato cu lumanarea.
Felicitari tuturor.Promit ca voi fi mai bun =)).